Запуск оновленого сайту ТМ “Добродія”
Торговий дім “Добродія Фудз”, що входить до національної агропромислової групи Agricom Group, запустив нову версію сайту для торгової марки “Добродія”, який доступний за посиланням – http://www.dobrodija-tm.ua/.
Запуск сайту Добродія 2.0 приурочено до старту продажів нової “Фруктової лінійки” продукції: Пластівців з курагою, Пластівців з яблуком та Суміші 4-ох злаків з вишнею, які вже представлені у роздрібній мережі. Нові для українського ринку продукти, відмінна особливість яких, відсутність цукру, ароматизаторів та інших харчових добавок.
“Відтепер інтернет-ресурс допомагатиме нашим споживачам отримувати повну та достовірну інформацію стосовно продуктів торгової марки, а бізнес-партнерам та працівникам ЗМІ – необхідні контакти для співпраці. Ми стаємо більш відкритими і вже за перший тиждень ми можемо констатувати збільшення сеансів перегляду, порівняно з попереднім сайтом, у 2 рази.
Оновлений ресурс – власний доробок компанії: співробітників відділу маркетингу, що забезпечили візуальне оформлення та текстову частину, та спеціалістів IT-відділу, які відповідали за впровадження інноваційних технічних рішень,” – розказала Директор з маркетингу “Добродія Фудз” Галина Горбань.
Інтуїтивно-зрозумілий інтерфейс сайту спрощує перегляд інформації, а в візуальній частині приваліть світові тенденції так званого “плаского дизайну”. Ресурс поповнив перелік каналів комунікації компанії і, крім найактуальніших новин, на його базі планується проведення акцій та конкурсів для споживачів та дистриб’юторів.