Петро Мельник взяв участь у Distribution Conference 2021
Перед впровадженням інновацій дайте відповідь на три важливі питання:
Чи потрібні взагалі інновації вашому бізнесу?
Слідкуйте за ринком інновацій.
Виділіть у вашій компанії людину, яка буде постійно займатись інноваціями і відповідати за їх пошук і впровадження. І це не має бути ІТ-спеціаліст, а навпаки – людина далека від ІТ, та, що цікавиться усім новим.
На Заході зараз дуже ціняться спеціалісти на посаду Chief Digital Officer. Серед українських агрокомпаній вже є три таких приклади, де введені такі посади. В Agricom Group функції з діджитал-трансформації Петро Мельник взяв на себе.
Оцінюйте не wow-ефект, а практичність.
В агро 90% інновацій – це викинуті на вітер гроші. Це парадокс! Будь-яка інновація – це не просто дань моді, а реальні гроші, які ви можете заощадити.
Які конкретні результати мають принести інновації?
Залучайте фінансистів до оцінки ROI.
Керуйтеся двома показниками: зменшення витрат або збільшення заробітку.
На останок: чи вміє ваша компанія працювати з новими ідеями? І чи готові ваші співробітники адаптуватися до нових умов?
І пам’ятайте: покупець-споживач зник, на зміну йому прийшов покупець-обирач.
Тепер завдання бізнесу – не задовольнити потребу, а потрапити в той список компаній, з яких споживач буде обирати, і бути кращим на їх фоні. А для цього потрібні діджитал-інновації у продукт.