30 цікавих фактів про Agricom Group
Матеріал підготовлено до 30-річчя незалежності України
#1. Agricom Group була зареєстрована у 2013 році. До складу Групи на той час входило три підприємства: «Прогрес», «Заря», «Партнер».
#2. У 2014 році в смт. Білокуракине (Луганська обл.) було введено в експлуатацію модернізований елеватор «ВГФ Мі-Агро» потужністю 40 тис. т.
#3. У 2015 році Agricom Group вперше стає номінантом рейтингу «Аграрна еліта України» за номінацією «Власна торгова марка». На сьогодні у компанії 5 номінацій у рейтингу.
#4. У 2018 році Agricom Group увійшла до ТОП-10 роботодавців АПК України за версією порталу “Латифундист”.
#5. Згідно рейтингу AgroHub Agricom Group увійшла до ТОП-5 найінноваційніших агрохолдингів України (2019 рік).
#6. На сьогодні площа земельного банку Групи в обробітку (у Житомирській, Чернігівській та Луганській областях) складає 28 тис. га.
#7. На обробці 1 тис. га землі задіяно всього 7 чоловік.
#8. Потужності зі зберігання зернових збільшились до 63 тис. т (два елеваторні комплекси на території Білокуракинського та Чернігівського кластерів).
#9. За роки діяльності загальний об’єм інвестицій склав $18 млн.
#10. Виробництво зернових та олійних культур у 2020 р. досягло 100 тис. т.
#11. Продукція Agricom Group експортується до понад 37 країн світу (ЄС, США, Бразилія, Китай, Азія, Африка, Ізраїль, Молдова та ін.).
#12. На сьогодні Agricom Group є лідером із виробництва та переробки вівса.
#13. У 2017 році Група розпочала будівництво потужного комплексу з виготовлення пластівців із зернових культур в смт. Михайло-Коцюбинське Чернігівської області, яке тривало менше року.
#14. У завод з виробництва пластівців із зернових культур і продуктів на їх основі інвестували понад $11 млн.
#15. Запуск виробничого комплексу відбувся у 2018 році. Наразі це одне з найпотужніших повністю автоматизованих підприємств із виготовлення пластівців із зернових культур і продуктів на їх основі в Україні та Європі.
#16. Виробничий процес на заводі обслуговує всього два працівника.
#17. При будівництві заводу були закладені найновіші еco-friendly технології. На комплексі застосована система очищення повітря (аспірації), яка має найсучасніші європейські стандарти та не забруднює навколишнє середовище.
#18. На підприємстві впроваджено безвідходне виробництво та енергозбереження.
#19. Щороку на заводі “Добродія Фудз” в Чернігівської області виготовляється близько 10 тис. т пластівців.
#20. “Добродія”, San Grano – торгові марки, під якими виготовляється продукція із зернових культур.
#21. Щодня виготовляється така кількість пластівців «Добродія» (№1), з якої можна викласти доріжку в 5,2 тис. км. Це дорівнює відстані від Чернігова до Евересту.
#22. Якщо викласти стрічку з виготовлених за 3 роки вівсяних пластівців «Добродія» (№1), то її відстань досягне 5,65 млн км або 7 раз до Місяця і назад.
#23. Важливою перевагою продукції ТМ «Добродія» і San Grano є те, що завдяки використанню інноваційних технологій в ній зберігається 95% користі зерна.
#24. Частка брендів “Добродія Фудз” на українському ринку на сьогодні складає 13,7%.
#25. Частка експорту в реалізації продукції “Добродія Фудз” становить 65% (перше півріччя 2021).
#26. У 2021 році журнал “Власть денег” відзначив Agricom Group та завод “Добродія Фудз” у рейтингу ТОП-25 найважливіших інвестиційних проєктів, що реалізуються в Україні.
#27. Велику увагу Група приділяє інноваціям та інвестиціям у розвиток сучасних digital-проектів. Станом на сьогодні Agricom Group досягла рівня “підприємство в смартфоні”.
#28. Щороку Група впроваджує по 3-4 нових digital-проектів.
#29. Agricom Group на постійній основі підтримує та самостійно впроваджує різноманітні соціальні та благодійні акції.
#30. У 2021 році Agricom Group затвердив нову стратегію, згідно з якою протягом наступних 5 років у розвиток буде інвестовано понад $20 млн.