Анатолій Шкрібляк: Ми плануємо вийти на ринки країн Балтії та Німеччини
У 2022 році Agricom Group вивела продукцію під ТМ Dobrodiya, San Grano, San Granola та WOWOATS на нові європейські ринки. Компанія запустила продажі в Молдові, Польщі, Румунії та Британії.
З метою розширення присутності і масштабування на ринках ЄС, а також налагодження оперативної логістики Dobrodiya відкрила торговельний дім та склад у Варшаві.
«Ми не збираємося зупинятися на досягнутому і маємо амбіційні плани на наступні 2 роки. Запустили лінію з виробництва дитячих зернових сніданків, плануємо розширити європейську географію, вийти на ринки країн Балтії та Німеччини, а також повернутись на традиційні ринки Азії та Африки», – зазначив Анатолій Шкрібляк, акціонер Agricom Group.
Нагадаємо, що наприкінці лютого 2022 року територія Чернігівщини, де знаходиться завод, була окупована російськими військовими. Підприємство, що є частиною агрохолдингу Agricom Group, частково постраждало. Потужності збереглись, однак російські військові розграбували завод. За тиждень після деокупації Чернігівщини виробництво відновили, а у жовтні компанія вже вийшла на довоєнні показники. Є сумне пояснення такої швидкості й адаптивності. «Добродія Фудз» вже перезапускала виробництво через війну: у 2014 році воно переїхало до Чернігівщини із захопленого проросійськими бойовиками Луганська.
Agricom Group – лідер із вирощування безглютенового вівса та виробництва продуктів переробки під торговими марками Dobrodiya, San Grano, San Granola, WOWСЯНКА, YUMMOJI. Її продукція представлена в найбільших національних торгових мережах в усіх регіонах України, а також експортується до понад 40 країн світу.