“Добродія Фудз” представила зернові снеки YUMMOJI в оновлених упаковках по 220-300 г


Зростання споживацького попиту на готові до вживання продукти із зернових у “карманному” форматі посприяло тому, що торік компанія “Добродія Фудз”, яка входить до складу Agricom Group, запустила виробництво хрустких сухих снеків для швидких сніданків чи перекусів під ТМ YUMMOJI вагою упаковки 30 г.

“Провівши дослідження на фокус-групах, ми отримали запит на порційні сухі сніданки для формування ланч-боксів для дітей та підлітків, споживання під час подорожей чи відпочинку або ж на робочому місці. Так з’явився ще один бренд у нашому продуктовому портфелі – YUMMOJI. Це зернові снеки різноманітних популярних смаків у “карманному” форматі. У напруженому ритмі сучасного життя такі смаколики допоможуть швидко вгамувати голод, і що немало важливо ­– це повноцінна і здорова альтернатива не дуже корисним чипсам або сухарикам”, – розповіли в компанії “Добродія Фудз”.

Нещодавно провідний український виробник продукції із зернових вирішив збільшити вагу упаковок до 220-300 г (залежно від продукту). Це рішення в компанії пояснюють тим, що попит на таку вагову категорію має тенденцію до зростання.

Асортимент хрустких снеків доволі широкий: від популярних глазурованих кульок із какао та глазурованих кукурудзяних пластівців до глазурованих кульок “Тріо” збагачених вітамінами або ж глазурованих кукурудзяних пластівців з медом (всього 6 позицій).

Наразі в Україні хрусткі зернові снеки YUMMOJI у збільшеній упаковці споживач може знайти у магазинах роздрібної торгівлі формату “біля дому”.

Зазначимо, що при виробництві готових сніданків YUMMOJI використовуються лишенатуральні інгредієнти та кокосова олія, яка надає продуктам оригінальний витончений смак. І, що важливо – при виробництві не додається пальмова олія. Це робить продукцію YUMMOJI не лише смачною, але й корисною.

Top