Досвід виходу брендів агрохолдингу на європейський ринок – на сторінках BrandStory
Починаючи з середини 2022 року в магазинах європейських країн все частіше з’являються продукти українських брендів. В яких магазинах можна придбати українські продукти, чи готові французькі мережі продавати та просувати українських виробників, та чи будуть французи купувати «made in Ukraine»? Досвід виходу брендів агрохолдингу на європейський ринок.
Польща гучно провела промоцію «Дні української кухні» в Carrefour Polska. Вівсяні пластівці, порційні каші та гранола під Торговою Маркою Dobrodiya, WOWOATS та San Grano – перші продукти, що були представлені на українських поличках.
«Наразі ми ведемо перемовини з 7 ритейлерами Польщі, тому дуже розраховую на те, що скоро наша продукція буде представлена в найбільших мережах. – Зазначив Петро Мельник, виконавчий директор та співвласник агрохолдингу Agricom Group. – Підтверджена співпраця з Auchan, працюємо з Carrefour (Польша)».
Agricom Group — українська агропромислова група, що спеціалізується на розробці, виробництві та дистрибуції продуктів харчування із зернових культур на власній виробничій базі та об’єднує сільськогосподарські, переробні та торгові підприємства. Лідер на ринку України з вирощування безглютенового вівса та виробництва продуктів переробки під ТМ “Добродія”, San Grano, WOWСЯНКА.