Галина Горбань – про досвід застосування оптимальної маркетингової стратегії в агропромисловій галузі
Керівник напряму маркетингу та управління проектами Agricom Group Галина Горбань розповідає про досвід застосування оптимальної маркетингової стратегії в агропромисловій галузі: “Як показує досвід, застосування оптимальної маркетингової стратегії сприятиме не лише досягненню європейського рівня врожайності, а й стає запорукою посилення ринкових позицій компанії”.
Керівник напряму маркетингу та управління проектами Agricom Group Галина Горбань розповідає про свій досвід застосування оптимальної маркетингової стратегії в агропромисловій галузі: “Як показує досвід, застосування оптимальної маркетингової стратегії сприятиме не лише досягненню європейського рівня врожайності, а й стає запорукою посилення ринкових позицій компанії”.
Повна версія інтерв’ю на порталі “AgroTimes” від 13 вересня 2016 р.