Петро Мельник: Ефективність можлива тільки з сучасними технологіями
Виробники, які розраховують на експорт готової продукції, не повинні економити на інвестиціях. Вкладати кошти потрібно в сучасне виробництво і власний бренд.
Таку думку висловив виконавчий директор Agricom Group Петро Мельник в рамках Agri Wisdom Summit.
«При експорті кінцевого продукту виробник не має права на помилку, йому дається один шанс для побудови репутації як експортера. Сьогодні компанія Agricom Group має сучасний повністю автоматизований завод з потужністю виробництва 1200 т на добу, але поки ми не добилися повного завантаження і виробляємо 900 т. При цьому на заводі працює 90 чоловік», – розповідає Петро Мельник.
Крім того, Agricom Group має високий рівень впровадження ІТ-технологій у виробництво. Для внутрішнього користування навіть створений Telegram-канал, де відображається вся інформація про компанію: наприклад, скільки за добу перевезено вантажу або на скількох гектарах і які операції здійснені технікою у всіх кластерах компанії та інші звіти.
Джерело: AgroPortal