Петро Мельник – про вихід компанії на польський ринок та плани розвитку в Європі для Forbes.pl
Журналісти Forbes.pl розпитали у Петра Мельника про вихід компанії на польський ринок та плани розвитку в Європі.
ECO стратегія від ТМ Dobrodiya
Незламність українських підприємців. Шлях до розвитку бізнесу в Європі з дотриманням екологічних стандартів виробництва.
Про нові для польського ринку вівсяні пластівці та продукцію на зерновій основі українського виробництва (TM Dobrodiya, San Grano, WOWOATS) розповів CEO Agricom Group Петро Мельник.
– Чому обрали Польщу для розвитку експорту?
– Попит на якісну продукцію з України зростає з кожним днем, це чудова можливість масштабувати виробництво. Між нами багато спільного, включаючи і смакові звички споживачів. Тому розглядаємо Польщу як міст в Європу, який може бути побудований саме через цю країну.
– У чому ваша перевага серед конкурентів?
– Завод побудований за повністю екологічною концепцією. Зі своєї сторони ми зробили все від нас залежне, щоб мінімізувати шкоду навколишньому середовищу.
Завдяки використанню інноваційних технологій у нашій продукції зберігається до 95% користі зерна. Дослідження, що були проведені провідними європейськими лабораторіями, показали, що у пластівцях зберігається цінний комплекс макро-, мікроелементів та вітамінів. Тому наша продукція, починаючи від упаковки, закінчуючи унікальними технологіями подвійного випарювання, є безпечною та корисною.
– Які плани розвитку на найближчий рік?
– У планах – розпочати будівництво заводу в Польщі, який закриє великий попит на українські товари, що існує в Європі.
Маємо намір закріпитись на території ЄС як виробник, а не дистриб’ютор, вийти на ринки Прибалтики, Німеччини.
Наша мета – забезпечити споживачів якісними, здоровими та доступними продуктами харчування, вирощеними на українських полях.
Джерело: Forbes.pl