Петро Мельник про зміни, які відбулись у Agricom Group за час карантину
Які зміни відбулись у Agricom Group за час карантину та які пріорітети ставить перед собою агрохолдинг на 2022 рік?
Про це читайте в інтерв’ю Петра Мельника, виконавчого директора та співвласника Групи для порталу Profi Space media.
Ключові цитати:
💬 Якщо 2020 рік для нас був складним, то 2021 рік – досить успішним.
💬 Якщо говорити про людську складову, ми стали ближчими один до одного.
💬 Посилилося і делегування, і розуміння того, що не лише свої skills потрібно розвивати, а й навички колег.
💬 Для нашої компанії залишається актуальним формат міксу онлайн та офлайн, я б його назвав квазіонлайн. Як показала практика, чистий онлайн не працює: людей потрібно бачити, спілкуватися з ними, їм важливе почуття плеча.
💬 Зараз ми активно працюємо над цифровізацією нашого заводу, віддаленим контролем та плануванням. Ми бачимо, що і в агро, і в переробці диджиталізація дуже швидко окупає.
💬 У новому році ми плануємо розширення продуктової лінійки ТМ “Добродія”, відкриття нового виробничого майданчика на заводі у Чернігівській області.
💬 Завод поступово переходить на альтернативні джерела енергії.
💬 До кінця року ми зможемо запропонувати свій ІТ-продукт для інших гравців агроринку. І, звичайно, далі продовжувати цифровізацію бізнесу, впроваджувати інновації і, знову ж таки, “проповідувати” диджиталізацію серед інших гравців ринку.
Джерело: Profi Space media