Про досвід розвитку переробки агрохолдинга Agricom Group – на порталі Delo.ua
На порталі Delo.ua вийшла публікація з коментарями експертів Agricom Group про те, як український агропродовольчий бізнес впроваджує нові бізнес-моделі створення високої доданої вартості.
У статті безпосередньо підкреслюється, що український AgrіFood — це вже реальність. “Щоправда, продукції з високою доданою вартістю виробляють ще замало. Український харчопром здебільшого зосереджувався на виробництві продукції з невисокою прибутковістю і низькою доданою вартістю. Тож наразі є куди прикластися багатьом наявним і новим гравцям AgrіFood-індустрії. Як кажуть галузеві максималісти, розвиток сучасного AgrіFood тільки починається в Україні”, – йдеться у матеріалі.
У розвитку українського AgrіFood у широкому розумінні цього ринку беруть активну участь як підприємства традиційного харчопрому, так і агрохолдинги. Серед таких – Agricom Group, яка розвиває напрямок переробки.
Коментар експерта Agricom Group
Джерело: Delo.ua