Робота з роздрібними мережами допомагає виробнику залишатися в тонусі
Як зайти на полицю торговельної мережі, продовжити контракт з мережею на наступний рік та не втратити своє місце в кошику споживача?
Потрібно постійно бути в тонусі й дивитися, хто у тебе за спиною, вважає директор департаменту маркетингу і продаж ТД «Добродія Фудз» компанії Agricom Group Максим Тищук.
Як зайти на полицю торговельної мережі, продовжити контракт з мережею на наступний рік та не втратити своє місце в кошику споживача?
Потрібно постійно бути в тонусі й дивитися, хто у тебе за спиною, вважає директор департаменту маркетингу і продаж ТД «Добродія Фудз» компанії Agricom Group Максим Тищук.
Детальніше на порталі AgroPortal від 20 січня 2017 р.