Як продуктові компанії України допомагають у воєнний час – досвід Agricom Group
Нині бізнес повинен думати не лише про прибутки, а й про те, як підтримувати ЗСУ та українців, які опинились у скрутному становищі через війну. Все для того, щоб наближати нашу перемогу!
“Agricom Group об’єднала під своїми прапорами не лише бізнесові інтереси, а й активну участь у благодійності, – йдеться у статті “Як продуктові компанії України допомагають у воєнний час” на порталі Gazeta.ua. – Заснована у 2013 році, Agricom Group перетворилася в успішний агробізнес з вирощування сировини та виробництва зернових продуктів. Їхня ініціатива під власним брендом “Добродія” не лише забезпечує потребуючих харчовими продуктами, а допомагає відновити пошкоджені райони.
У 2023 році, під час війни з Росією, компанія інвестувала $2 млн у другий етап реорганізації заводу, включаючи запуск нових виробничих ліній та створення нових брендів, зосереджуючись також на розвитку в ЄС.
Не менш значущою є підтримка та допомога ЗСУ, доставка продуктів, закупівля амуніції та фінансування лікування військових. На ці потреби, згідно з повідомленями компанії, в перший рік війни було перераховано понад 8 млн грн”.
Насправді, зроблено і робиться набагато більше. Станом на вересень ми відправили на потреби ЗСУ та населення понад 55 000 упаковок продукції!
Працюємо і наближаємо перемогу разом
Джерело: Gazeta.ua