Аgricom Group оголосив нову стратегію розвитку та інвестиції в понад $20 млн
Агрохолдинг планує вкладати кошти в розширення лінійки і нові напрямки діяльності.
Агрохолдинг Аgricom Group в найближчі 5 років планує інвестувати в свій розвиток більше $20 млн, повідомив виконавчий директор компанії Петро Мельник.
У розвиток агронапрямку буде направлено 10% від загальної суми інвестицій, в розширення лінійки продукції ТМ Добродія — 60%, а в нові напрями діяльності — 30%. Одним з таких напрямків стане розширення присутності агрохолдингу в сегменті вівса.
«Зараз овес є обов’язковою і стратегічною культурою в сівозміні Аgricom Group. У нас є потужний завод Добродія, який виробляє близько 30% українських пластівців. І якщо дивитися в розрізі сировини, то ми споживаємо також до 30% українського вівса для виробництва нашої продукції. Тому активно працюємо з вченими українських і зарубіжними компаніями, тестуємо на наших землях близько 20 сортів вівса. У нинішньому сезоні збільшили площі вдвічі і засіяли цією культурою 2,2 тис. га», — каже Петро Мельник.
Кошти планують залучати за рахунок реінвестування прибутку, а в разі необхідності – залучати кредити.
Agricom Group — агропромислова група, яка спеціалізується на розробці, виробництві і дистрибуції продуктів харчування із зернових культур на власній виробничій базі. До її складу входять сільськогосподарські, переробні та торговельні підприємства в Житомирській, Чернігівській і Луганській областях. Земельний банк групи становить 28 тис. га.
Джерело: НВ. Бізнес